S. Szt. Bernadett

A névadóm: https://www.magyarkurir.hu/hirek/soubirous-szent-bernadett-szuz?fbclid=IwAR2EkjiEXa5gnwV2HCoRARN4Th4avSFFHPz7RrNGR-lk122QMXLjBig1qUE
Nagyon nehéz, küzdelmes, rövid élete volt, nagyon régen elolvastam az életét. Nagyon sokáig nem szerettem előtte a nevemet, más akartam volna lenn - de nem kérdeztek. Most már rendben vagyok, ez az én nevem, hosszan, röviden, sok változatban.

Különös, hogy évek óta senki nem köszöntött ezen a napon, az új kolléga mégis kibökte a naptárba és kaptam egy finomat. :)

Látszik, hogy bolond világ lett, mert teljesen kiment a fejemből és ma már két irányból is eszembe juttatódott.
(2002-ben egy induló képzésen voltam tanulmányis - nagyon szerettem azt a csapatot, az egyik kedvenc munkám volt, jellegéből adódóan kvázi minden felekezetből voltak hallgatók, az ökumeném akkor alakult ki, amikor egyik képzésen egy idősebb atya átadott nekem egy szentképet, Lourdes-ból hozta abban az évben...)