movie night Josh-sal

Tegnap hajnalban kiszúrtam ezt:
gondban voltam az idővel,mert nyilván nem a magyar nézőnek találták ki (estére derült ki  hogy ez itt hajnali 3-at fog jelenteni). Le is tettem róla,baromi fárasztó napom volt, rosszul is alszom mostanában. Későn értem haza, sok volt a dolgom is még , magyar óra stb, a kocka is elmaradt de ma fogok pótolni, szóval minden komplikált és fárasztó volt.
 
Negyed 1-kor megébredtem, a ruhák még a mosógépben, a könyv rámesett,égtek a lámpák, visszaaludtam.
Egy újabb rossz álomból riadtam fel később, gyorsan megnéztem, hány óra: 3.55- tart még vajon a koncert? 😁🤪
Tartott. Így aztán forraltam vizet teának és bekapcsolódtam a koncertbe. Ennek az albumnak a dalait nagyon szeretem. (Persze melyiket nem?)
Nagy buli volt, egy tök jó koncertet nézni sokezer emberrel,ömlöttek a kommentek és nagyon sok jött Joshtól  is, néhányat mutatok is. (Amúgyis csinál jó dolgokat most is, pl énekel a fürdőjéből 😁)

A következő időben több koncert is lesz így jó kéthetente, tehát lesz még néhány éjszakánk együtt. 😁✌🙏


Itt a Reise me up-or énekeltük együtt 😉

Nagyon nagy élmény volt ez így is,jó hogy megébredtem. 🙏