Kerekszám a Csíkszerdával

Épp posztolni szerettem volna valamit, amikor megláttam, hogy kerekszám jön, ez a 6600. bejegyzés. :)

Rá is kerestem egy megfelelő számra és aztán rájöttem, hogy semmi sem jobb most, mint amit amúgy is közzé szerettem volna tenni.

A Csíkszerdának a karnagyát előbb 'ismertem' meg, mint a kórust. Vendégelőadónak hívtuk egy rendezvényünkhöz novemberben, aminek a szervezése már nagyon korán elkezdődött. Aztán úgy hozta az élet, hogy egy Müpa-rendezvényen előbb futottam bele (de erről már írtam, ő énekeltette meg az egész Müpát)

Azóta figyelgetem, hogy valóban milyen egy csodabogár, milyen egyéniség és íme, mutatom az ő és a kórusa karanténdalát. Nem is pont a szöveg miatt, a hangzás miatt, ami a lélekig megy:
(újra biztos lettem abban, hogy ilyenkor - most főleg kiderül, hogy melyik közösségek milyen közösségek)

A facebook falról (ha jól van beállítva a youtube-od, akkor magyarul szól a dal)

Egy basszus kitalálta, egy mezzo megírta, Árpi megzenésítette, egy bariton összerakta a sok hangot, egy alt a sok videót, egy szoprán pedig lefordította angolra.
(A tenorokat csak éneklésre tartjuk :))
ELŐADJA A CSÍKSZERDA