Aktív naptáros furcsaság

Valahogy 2 db áprilisi aktív naptáram lett, és most kezdett furcsa lenni,hogy amiket múltkor felvagdostam és befotóztam, nem ugyanaz, amit napközben látok a falamon.
Ha már így alakult, ezután lehet, hogy 2 számos poszt lesz. :)

Azért kezdtem ezt el, mert ahogy az adventi naptár is, segít lépkedni a napokkal.

Pótlásul megírom az eddigieket:

Több ima, hétvégi hírzárlat és otthon maradok, amikor csak tehetem (hétvége).


Most már mormolok közben valamit, így könnyebb - és tényleg hálás vagyok nekik a sok kreatívságért, az írásért, a zongorázásért, a virágültetésekért, stb



1. remélem jól vagyok
2. remélem a körülöttem lévők is jól vannak
3. van az a 27 m2, ami minden úgy steril, ahogy én azzá teszem
4. számos könyv, zene, film, kreatív lehetőség van otthon
5. a tavasz nem adja meg magát :)
6. látok, hallok, beszélek, járok
7. egyszer ennek is vége lesz
8. van munkám
9. előkerült a vékonyabb kabát
10. van elegendő maszkom

ezzel még nem vagyok teljesen rendben, de igyekszem...

ez tegnap nem jött össze, először egy sorozat ejtett rabul, majd egy könyv - de újra megtörtén, ami régen, amit ebédután elkezdtem olvasni, éjfélre a végére értem :)

amennyire lehetséges, kapcsolatban vagyok - most ez ennyire lehetséges