Kezdjük el!

Évek óta mindig kitöltöm az évrendezőt meg egy egyszerűsített saját tervezőt is és mindig végiggondolom magamban, hogy milyen volt az előző év. Fogadalmakat nem szoktam tenni, esetleg irányba rakom magam erre-arra, vagy próbálnék törekedni pár új-más dologra és valamennyire vagy szokott sikerülni vagy nem. :)

Ilyenkor írom át a naptárat is, írok egy-két listát, meg ilyenek. Erre mindig a január 1-jét tartogatom. :) Tiszta lap, új év, új hónap, minden új. :)
És idén még egy kávé is. :)

Összességében a sok-sok nehézség és az ezer sebből vérző anyagi helyeztem ellenére is jó évet zártam, van munkám (olyan amilyen fizetéssel de) kedves, szerethető jó kollégákkal, eljuthattam jó helyekre, vannak akik ragaszkodnak hozzám és én is ragaszkodhatok, értek jó élmények, voltak remek színházi-filmes-könyves-koncertes katarzisok, újra magam lakhatok magammal, felvágtak-elaltattak ésde élek, sok újat tanulhattam magamról és másokról, valahogy mindig lett. Van kiért-miért, kinek-minek hálásnak lennem, és hálát érezni tudni jó dolog.
Akkor is, ha tudom, hogy sokszor elhagyni készült bennem  a küzdés, tenni akarás.

Vacak világban élünk, hálás vagyok, hogy a gyerekkorom nem a kütyük világában kezdődött és valahova csak lesz kifutás.. mert valahogy mindig van... és muszáj megpróbálni, hogy minél jobb legyen.


Újév napja a tökéletesen elhelyezett magaslat, amelyről visszanézve láthatjuk, mi nem tetszett az elmúlt évünkben, mitől éreztük rosszul magunkat, majd fejest ugorhatunk az üdítően tiszta ötletek és gondolatok tengerébe.
Sarah Ivens