Sir Tapasz és a ragaszkodás

8. napja az életem, testem, gondolatom része az ilyen tapasz... egyszerre mindig három... azt ki sem számolom,hogy hány színházjegy árát ragasztgattam magamra... 😁🎭
Hogy miért gondolom, hogy ez aztán fixen mindent megtart a varraton is túl, azt nem tudom. 😁😆

Tegnap feloldoztak a tapaszolás alól, de azért én nem engedem el ilyen könnyen a dolgokat, úgyhogy a kórházban is visszakértem a tapaszaimat. 😀😆

Most épp egy sincs rajtam, az előbb tanulmányoztam a legnagyobb vágásomat, még mindig elámulok ezen az egészen. Hogy történt, hogy hogy volt?!
Azt mondta a dokim, hogy hamarosan nem is fog látszani, hülye módon mégis örülnék egy halvány hegnek, mert ez az egész engem nagyon sok mindenre megtanított - főleg magammal kapcsolatban -, sok mindenen elgondolkoztatott, és szívesen emlékszem vissza arra az első kb egy hétre, vagy a tegnappal lezáródó időszakra, akkor is, ha azért voltak nagyon rossz és piszok nehéz óráim is. És még messze a teljes regeneráció.

De vissza a tapaszhoz... egyet vissza fogok tenni és majd fokozatosan leszoktatom magam, mert annyira nem érzékelem így, hogy hol van, hogy félek, hogy sérül. Kellett volna kérni néhányat a télapótól a csoki helyett, amit úgysem ehetek. 😉