Zárolás

Tegnap ritka béna-pocsék-sz.r-szerencsétlen napom volt.

Reggel magamra és a tűzhelyre öntöttem egy tálnyi edényáztatós vizet, aztán a reszelt gyömbért végigcsíkoztam a konyhakövön... aztán eldugult az öntözőkanna... 😆

A nap többi részében még leejtettem ezt-azt, aztán alig bírtam vonatjegyet venni mára a túlterheltség miatt. Aztán úgy beállítottam valahol valahogy a képernyőzárat a mobilon, hogy órákig nem bírtam használni... felhívtam a t-mobilt, gőzük nem volt a dologról, hogy mi lehet a gond, kettő férfival is -beszéltem, végül megadták a Samsung elérhetőséget, de azok meg vasárnap nem dolgoznak...
Pedig csak annyi történt, hogy egy jelszóval lezártam a képernyőt. Én magam, egyedül. :)
A jelszavakkal és kódokkal már többször is volt problémám.

Úgy tűnt, hogy végre sínen vagyok, amikor az alkarommal úgy nekitehénkedtem a forró ragasztópisztolynak  hogy jól megégetett, egész éjjel fájt a nyoma és most is érzem.