Vastapsos este

Két nagyon örök emléket gyűjtöttem ma mindössze 2 óra alatt. Jonas Kaufmann (még mindig) csodálatos a tehetségével és mindenével - szavakat nem is találok rá...🎶♥️, ráadásként a müpa fantasztikus akusztikája miatt az igazi szívből-lélekből jövő vastaps olyan frenetikus érzés, hogy abbahagytam a tapsot, becsuktam a szemem és adtam magamnak pár másodpercet, hogy ez a csoda átjárjon és megragadjon, megmaradjon.

A közönség egyszerűen nem ment ki a teremből, nagyon hosszú taps volt és a második ráadás (már magam sem gondoltam, hogy még lesz) olyan gyönyörű volt, nem is lehetett emberi teljesítmény, úgyhogy csak ültem és folyt a könnyem. Egy pisszenés sem volt (pedig az összes tüdőbajos ember itt krákogott ma), biztosan angyalok szálltak át, maga volt az igazi kegyelmi állapot...

Köszönöm, hálás vagyok nagyon.