Bernisség

Még nincs három hónapja, hogy itt vagyok, mégis elég sokszor megkaptam erre-arra mostanában, hogy ez olyan Bernis... :)


Egyik nap jött Zs, hogy el kell mesélje, hogy a Pepco-ban vett valamit, ami nagyon kisvirágos és olyan Bernis, még nem tudja, mire lesz jó, de eszébe jutott(am) és megvette.


Aztán másik héten jött K, hogy mondja el, hogy a Vasedényben kiárusítás van és tele van Bernis cuccal, kisvirág mindenhol... :) És azért el kell mondjam, hogy ő nem az a kisvirágos fazon.


Meg kell jegyezzem, hogy alig van még itt bent Bernis cuccom, meg a mosás egyszerűsítése miatt (és a dobozokban jobb sorsra váró ruháim hiányában) többnyire egyszínű és sötét (leginkább kék és fekete) cuccokban járok, tehát még semmit nem látok az igazi Bernisségből.


Legutóbb ez váltotta ki a közmegelégedést.



Ez a titkársági (pót)kulcsunk, amivel naponta zárjuk az irodát és bevágju(á) a fiókba (nincs titkárnő, viszont mégiscsak az a titkárság, csak ott van fénymásoló, stb). Több nap is úgy jött ki, hogy én zártam be este az irodát és rosszul voltam attól, hogy egy snassz gem-kapocs fityeg a kulcson. Feltúrtam a fiókot és mivel legutóbb egy ajándékot itt bent csomagoltam be, volt nálam szalag. Naná, hogy volt. Naná, hogy rózsaszín. És akkor már miért ne kössek masnit? :)

Valahogy mindenki tudta rögtön, hogy én voltam. Azóta is látom, hogy ránéznek és mosolyognak. :)