Gondolkozom tehát tanulok

Mostanában sokat bújom a felvi.hu-t, na amiatt is, mert mindent háromszor kell elolvasni, hogy legalább egyszer megsejtsem... :)

Valamit szívesen tanulnék, persze lehet, hogy még mindig nem pont azt, ami a nagy Bernoság-megvalósításához vezet, mert tudjuk, hogy vannak korlátok.
De egyszer pont ezen siránkoztam, meg hogy mennyibe kerül, mire ő azt mondta, hogy miért nem nézel államilag finanszírozott szakot?! Pf, bakker, nesze neked sok év felsőoktatásban eltöltött ilyen-olyan meg amolyan munkakör, ha eddig sem jutottam el magamtól, és tényleg nem. Még jó, hogy van aki gondolkozik is - akár helyettem is. Persze, az illető is sokat bújja a felvi.hu-t, de ő a másik oldalról. Ugye? :)

Na, szóval szűkítve a kört, nem azt kezdtem el keresni, hogy mit tanulnék (van róla gőzötök, hogy jelenleg mennyi szak van és mennyi felsőoktatási intézmény? Szent ég!) és mire nem juthatok be, hanem csináltam egy szűrőt, hogy mit lehet államilag finanszírozva és levelezőn tanulni.
Na, lettek vicces dolgok a bűnügyi ügyintézőtől kezdve a ki tudja mi-ig (már a szak nevét sem értettem meg).
/persze kérvényezhetnék tanulmányi szerződést is, ha nem lennék próbaidős és később nem lennék határozott idejű, de mivel nem, hát nem/

Jelenleg, leásás nélkül három dolog lehet, hogy érdekelne:
szociálpedagógia
emberi erőforrás
gazdálkodási menedzsment

és hát a kerttervező mérnök az folyton nekem jön, de hát na. Szóval van még pár napom, hogy megnézzem, hogy melyik szak és milyen verzióban jöhet egyáltalán szóba, és hát miért is ne? :)


Azt is el kell mondjam, hogy újra rendes vagyok és minden nap angolozok,  ha kicsit is. Mondanám, hogy azért, mert ugye félig-meddig külföldi keresztkismocsótám van, de az igazság az, hogy sokaknak megígértem még szeptemberben, hogy nem hagyom veszni a sok kínlódást és levizsgázok és használom is a nyelvet.

Na, azt hiszem, hogy ezzel kapcsolatban most mindent bevallottam. :)