A koncert


Azt kell mondjam, hogy zene nélkül szerintem nem is léteznék. Ma délután volt A koncert, egyelőre ennyit vagyok képes írni, idemásolom amit a Facebook-oldalra írtam... Azt még hozzátenném, hogy nem tudom, hány zsebkendőt bőgtem tele, és még mindig nem tudom elhinni, hogy Ronan itt van. :)

Várok egy 'köszönjük Budapest' fotót, hogy elmondhassam, hogy mennyire nagyon köszönöm a ma délutáni - budapesti - felejthetetlen koncertélményt! Az összes eddigi Havasi-koncert közül azt hiszem, hogy nálam ez vitt mindent - eddig. Hálás vagyok a kiváló elgondolásért, a sztárvendégért, a közös produkcióért, az új dalokért, az őszinteségért, az új cd-ért, a tiszta hangzásért, a látványért, a gyerekekért, a karitatív munkáért, mindenért, főleg azért, hogy ott lehettem. A Menedék-ért külön köszönet (nagyon szeretnék belőle youtube-videót), nekem az ilyen koncertek és zenei élmények a saját 'menedékeim'. Ez a dal lett a mai kedvencem, ha lehet egyáltalán ilyet mondani, hiszen az egész a kedvencem lett. Ma is. Tényleg köszönöm, jövőre ugyanitt - ha nem előbb valahol máshol.