Levél a Télapóhoz

Harminc éve nem akartam úgy, hogy a Télapó/Jézuska/Akárki teljesítse a karácsonyi kívánságomat, mint idén.
Repülni akarok, nem titok, hogy hova...

És bár a legkisebb keresztgyerekemnek megìgértem, hogy írok a Télapó Bácsinak, kértem, hogy ő is írjon, tudom, hogy ez ennél is nehezebb.

Ma beszéltem J-vel aki csakúgy mondta egyik mondatból a másikba ugorva (épp a gyerekek zenéléséről beszéltünk), hogy képzeljem el, hogy Alex mit kért karácsonyra a repülőjegyen kívül...-  (torzítót a gitárhoz.)
A kicsi kezdett rá, hogy kell a jegy, hogy tudjon jönni Magyarországra hozzám, de Alex is csatlakozna.

Aztán férfi logikával el kezdtek izgulni, hogy de vajon mi lesz akkor, ha én is írok, hogy mennék, ők meg ugye jönnének, és ha a Télapóbácsi mindegyikünknek hoz jegyet, mi lesz ha elkerüljük egymást... ?
😀😉♥️🎄