Visszaszámlálás- 9


A 9-es nap nehéz volt, de nagyon. Még egy sütit is újra kellett sütni, mert kihagytam a vajat (vagyis bent hagytam a mikroban).

Szóval az volt a nap, vagyis az esti órák, amikor megvolt a nagy bejelentés, amikor a mocsótáknak elmondtuk, hogy elmegyek, vagyis igazából maguktól is rájöttek.
Ah, maga volt a szívfájdalom, azóta is vannak nehezebb fordulatok. A kisebbik mocsóta konkrétan egy az egyben közölte, hogy ha én megyek, ő is jön.
Sokféleség elhangzott és igazából mindben igaza volt, minden kérdésben és minden válaszban. Sokáig vigasztalhatatlan volt. :( Rossz érzés, hogy ezt én csináltam vele. :((

Én elég jól bírtam - hellyel-közzel, de aztán jött néhány búcsúaji (elkezdtük jó időben) és volt egy, ami nagyon megmelengetett-ríkatott. Matthew-hoz kapcsolódik.

Íme:

Ezt a valamit korábban nem láttam, tavaly év elején csinálták az iskolában, bemutatkozó anyagként (all about me - mindent rólam), hogy mi a fontos nekik és mit szeretnek, mik a kedvenc dolgaik, és a szülő értekezleten megmutatták a szülőknek, J meg lefotózta és most megkaptam a képet, na, itt volt végem. Fontossági sorrendben jönnek a karikák a legtetején álló a legfontosabb és onnan megy tovább jobbra haladva körben. Nehéz elolvasni, de írom (és fordítom vagy magyarázom).
1. Berni
2. csoki
3. édesség
4. lézeres játék (szülinapi partykon nagyon szépszerű valami lövöldözős játék)
5. tablet
6. WIIU (videojáték)