Szótanulós

Még mindig a kihíváshoz:

a gyerekekkel tanultattam extra magyar szavakat, nem is pont könnyűeket, de mivel extra körítés ment hozzá, jobban tapadt. :)
Ezen felbuzdulva, amikor ők maguk is megírták az én kihívásomat, egymástól függetlenül, mindegyik beleírta. A kicsi mohó 10 szót gondolt naponta tanítani, Alex 5-öt - megjegyzem, én napi 3-ra hívtam ki őket és nem is sikerült persze minden nap, de így is sikerült 15 alapszót elültetni (és hát mellé a ragos változatokat)

Az ilyen feladatféléket azért szerettem velük mindig, mert nagyon érdekel úgy általában, hogy mi van másik fejében :) de főleg, hogy a gyerekekében mi zajlik vajon.

Nos, mutatom.
Az érdekes, hogy szerintük fontos tudnom a nyált, az őrületet, Pokémont, de a háborút, puskát, Télapót is, stb, de azért a vége mégiscsak az amazing volt.

Persze vannak benne hibák, de direkt nem javítottam bele.