Kész, végeztem



Celluxot és csomagolós szalagot na meg dobozt akkor lássak újra, amikor a hátam közepét! :) 😁

Most már teljesen kész vagyok oda-vissza, márcsak az van a szekrényben, ami vagy a kukára vár majd vagy jön velem haza - remélem rendben leszek a bőrönddel is.
Iszonyat elfáradtam, persze, tudom, szerencsés vagyok, hogy van mit pakolni. ;)
Egyébként most aztán tényleg teljes a káosz, mert végképp nem tudom, hogy mim van, bár elmés módon megszámoztam a dobozokat és amikor egyet-egyet lezártam, mindig küldtem magamnak egy e-mailt Okoskámmal, mert akkor még tudtam, hogy melyikben mi van. :) Az e-maileknél pedig van egy 'hazafelé' mappám, abban van minden ilyen, a repülőjegytől a reptéri transzferig elkezdve minden.
A tervek szerint ezek a dobozok a következő költözésig Bögötén maradnak - bontatlanul...