Első a százból

A száz első napja szeptember 18-án volt.
Ennek az előzménye megvolt még előző nap, hiszen ugye kb fél tíz-tíz órakor átestem a vám-vizsgálaton, tehát itthon voltam. 11-re már Erzsébeten voltam, ébren vártak, jött a welcome drink, a szülinapi süti, a rózsa a szobámban és az Isten hozott itthon!
Jól esett, főleg, hogy elég nehezen akartak apadni a könnyek.

Hajnal fél 7-kor már bőven úton voltam, várt a fodrász, aki azért nem egészen olyan volt, mint amit vártam, nem is egészen azt csinálta, amit akartam, de ha hinni lehet a híreknek, még a hónap végén itthon lesz a fodrászom, aki Londonba is utánam jött :) , és ő majd korrigál, azt mondta múltkor, már tudja, hogy milyen lenne az én igazi fejem. Mondtam, jó, ha legalább ő tudja... :)

Szóval fodrász után rövid hazaugrással elindultam ünnepelni. :) A HBM-es szülinapot a Szépkilátás cukrászdában kezdtük, fogaskerekűvel feldöcörögtünk a hegyre, aztán séta és napozás a Normafánál. Utána még a mozival is mázlink volt, igaz, hogy egy részt kialudtam belőle, de ebben a korban már ugye... ? :)

Közben jöttek a köszöntések, mindig van, aki megfeledkezik rólam, de szerencsére vannak, akik állandóak és van, aki új, mint az angol tanárom vagy éppen Leigh Cornwallból.
De mindenképp mondhatom, hogy ez egy jó első nap volt és egy jó szülinap.

Most ide csak pár képet és majd feltöltöm a Normafás képeket.