Bégetés mesterfokon

Már megint ráestem a profession-ra, mivel a közigállás.hu-t kimerítettem, hát mit mondjak... megnézném az illetőt, aki erre mind képes, vagy leginkább a bérére lennék kíváncsi:
- és csak halkan jegyzem meg, hogy gyakorló gyorsíró már alig van, hiszen elég kevesen is tanultuk, még ha megyénként egy-egy közgazdaságiban tanították is, ma már sehol szinte... hiába voltam anno országos hetedik, már én sem vagyok gyakorló, bár lehet hogy nagy rá(nem)érésemben ezt is leporolom, a héten nem ez az első álláshirdetés, ahol találkozom a gyorsírással

Általad betölteni kívánt pozíció elvárásai / előnyei
  • Felsőfokú állami iskolai végzettség
  • magas szintű számítógép-kezelői ismeretek, gyors- és gépírói tudás és gyakorlat
  • tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás
  • napi 8 órán túli és hétvégi rendelkezésre állás vállalása