Utsó órák

Hamarosan végetér az idei nagy szabadságom, pedig úgy érzem, még el sem kezdődött... :)
Szerencse, hogy ez a munkahetem csak egynapos lesz. Szombaton délután megyünk a School of Rock-ra gyerekestül, remélem most is tetszeni fog. :)

Szinte el sem merem mondani, hogy miközben ti otthon meggyulladtok és elolvadtok, itt még húsz fok sincs, éjszaka fáztam már másodszor, úgyhogy elő kellett kotorni a melegvizes palackot! :) Botrány, nem igaz? Most meg itt ülök vastag pulóverben és be kellett mindent csukni. Egész szabadság alatt borzalmasan változékony és leginkább esős idő volt. Tegnap fél 9-kor kopogott a szomszéd, el sem tudtam képzelni, ki lehet az, főleg, hogy előtte meg fura zajt hallottam. De mire kinyitottam minden zárat, már odébbállt. Akkor láttam meg a konyhaablak alatt valami fehér furcsaságot.... Mire közelebbmentem és rájöttem, hogy egy napernyő. A szomszédé. Átügettem vele és nevetve mesélte, hogy hogy járt. Össze akarta csukni, és eltenni, közben a szél kivette a kezéből és elfújta! Döbbenet. A kerítés a két ház között vagy két méteres itt elől.