Kihívás nekem

Addig noszogattam a gyerekeket, amíg elkészült az én nyári kihívásom is. Szigorúak voltak, én kértem 13-13 ajánlatot és azt kértem még, hogy mondják meg, mennyit vállaljak be. Egymástól függetlenül 9 és 10-et mondtak. Pf, nem semmi amit kérnek, itt-ott nagyon meglepődtem, de leginkább azért örülök, mert ilyenkor mindig cuki és édes dolgok is kiderülnek pluszban, hogy mi is jár(hat) a fejükben-lelkükben.


Holnap leírom nektek rendesen a listát (kiegészítve kommenttel, mert a legtöbbnél tudom, hogy mi lehetett a 'hátsó' szándék).

Egyet elárulok, mert az a legédesebb azt hiszem: A maci átmenetileg (igazából remélem, hogy örökre) az enyém, mert az icipici keresztfiam azt írta a listára az egyik pontnál, hogy macival aludni. :) És huncutul mosolygott, amikor elolvasta, mondtam rendben, de kérek egy medvét. Elsőre az összeset elém tette, aztán végül sorra visszaszedte őket, végül ezt mégis megengedte. 
Pár órával később még újra odasúgta, hogy Berni, ne felejtsd el a macit...