Meglepődés

Felnéztem ma reggel a könyvespolcomra - legalábbis arra, ami még maradt belőle, mert a könyvek nagyrésze már vagy otthon van, vagy az itteni már bepakolt két dobozban -, és meglepődtem, nem is kicsit.
Mert hogy az ott várakozó könyvekből alig van magyar nyelvű. Na, nem mintha ilyen penge lennék, hogy már csak angolul olvasok, egy csudát! Ennyit akartam volna elolvasni és amikor akció volt a könyvesboltban, mindig gyűjtöttem párat - motivációként. :)
Kár volt felnézni a polcra, mert most még lelkiismeretfurdalást is csináltam magamnak. Pf! Csak arra gondoltam, hogy van még pár napom a szabadságból, végre úgy látszik a hetes eső is végre odébbállt, gondoltam kiteszem magam (végre!) a kertbe egy (papír)könyvvel.

Most azt hiszem rendes leszek és mégiscsak választ egy angolt. Szólok, ha  a végére érek. :)

(Az angyalkák direkt vannak ott, vagyis direkt nem tettem el - ez a karácsonyi dekor része volt, de annyira szeretem, hogy ottmaradtak, csak mióta megbontottam a könyvespolcot, nem igazán van jó helyük.)