Dreamgirls


Szerda délután voltam színházban és megnéztem a Dreamgirls-t. Megnéztem, mert olyan sokan odáig voltak tőle-érte, hogy kíváncsi lettem.
Nem volt rossz, de a kedvencem sem lett, ezt nem várom, hogy bemutassák otthon. A történet maga érdekes és gondolom a zenei szakmában nem is ritka, sem nem egyedüálló. Ami még érdekes, hogy amikor az egész játszódik az egy nagy időszaka volt a zenei ipar és műfaj átalakulásának.

https://www.youtube.com/watch?v=R8zGaNOQnos

Jobb szeretem a 'szokványos' fazonú musical-eket, amiben vannak nagy dalok nagy érzelmekkel, nagy jelenetekkel.

Érzelmek lehettek volna ebben is, de nem derültek ki. Az igazi gondom az volt, hogy megint a látszat győzött. Az Effie-t játszó nőszemély pokoli hangos volt, pokoli erőszakos, sem érzelem, szem finomság, sem igazi technika, sem igazi hang nem volt benne, DE hangos volt. És ez elég volt a nagy többségnek, majd' szétszedték érte-tőle a házat én meg csak ültem és néztem körbe, hogy mi van?!

Van benne egy dal - két verzióban is - amit biztosan ti is ismertek:
One night only: https://www.youtube.com/watch?v=VkX_3WVlHAA

A színház érdekes helyen van, egy hotel oldalában, nagyon szép.