BigMike


Legkisebb keresztgyerekem kedvenc filmje hónapok óta - valahogy karácsony táján látta, aztán egy ideig megvolt a tévé memóriájában, csak aztán csomagot váltottak és a felvett filmeknek annyi lett. Azóta akarta újranézni BigMike-ot... Én odáig voltam, tudjátok, hogy néhányszor (sokszor) láttam, az egyik kedvencem Sandra B-tól.

Egy ideje már nem is hozta szóba, én közben megvettem (búcsúajándéknak neki), múltkor újra akarta nézni, de már nem volt meg a tévében, aztán a keresztelős ajándék kapcsán nem bírtam ki, hogy ne adjam neki oda. :)
Teljesen odavolt, hogy ez a kedvenc filmje... Aztán még este meg kellett nézni, meg sem pisszent közben aztán azon gondolkoztam, hogy vajon mi az, ami a hétéves lelkét így megfogta.
Aztán arra jutottam-jutottunk, hogy több minden is lehet az oka, egyszerűen több szereppel is tud azonosulni, tetszik neki ez a hatalmas fiú (ő is az jelenleg az osztályában), tetszik neki az ütközős sport, és hát a menő kistesó ugyebár... :)
Ezt agyaskodtuk ki felnőttesen, persze nem kell mindennek oka legyen és ha megkérdezném, hogy miért szereti, ő csak annyit mondana: mert nagyon szeretem. :)