Vizsga megint

Éppenséggel azon ügyködtem az elmúlt egy órában, hogy megnéztem mikor van ősszel az első adandó alkalom szóbeli vizsgára, kitöltöttem a jelentkezési lapot és kerestem felkészítő helyet is. :)
Kettő között vacilálok, írtam mindkettőnek, amelyik jobb választ ad, oda fogok bejelentkezni holnap. Aztán lehet megint izgulni. :)

De mindent megnézve ez a legideálisabb időszak, vagy amolyan most vagy soha -  mert még mindig jár a tanárom csütörtökönként, és utána pedig nagy eséllyel lesz időm tanulni (amikor közben úgyis állást keresek), ráadásul nincs miért tovább húzni, és minél többet leszek otthon, annál jobban fog leülni a tudásom, főleg a beszédé, úgyhogy hajrá Bernike! :)

És ha már tanulás, azt hiszem tudom, hogy mit akarok tanulni majd, ha meglesz a tandíjra való. :) Új szak - gondolatban legalábbis, nem is értem erre miért nem gondoltam korábban. :) Így aztán már nem két irányon gondolkozom, hanem hármon. :)
Ideje lenne rájönni végre, hogy mi is az én pályám? :)