Legoland

Hogy ott jártam, már tudjátok, beharangoztam. :) És hogy túléltem, az is kiderült. :)
Kötelesség teljesítve, itt-ott még élveztem is, de igazán, igazából többnyire élveztem.
Nagyon sokan voltak, szerintem sokkal több ember van bent, mint amennyi csinálni tud bármit is, így aztán elég rossz, hogy 30-40 perceket kell várni, hogy sorra kerüljünk egy-egy valaminél, ami aztán pár perc.
Szinte mindennél, amit igazán élvezni lehet, bugyogóig elázni, de konkrétan. :)


A képeket itt láthatjátok, amik inkább a legoból építhető ötletességet mutatják, a sok víz  miatt, meg hogy kapaszkodni kellett, ki ne essek - máshol nem tudtam fényképezni. :)
https://goo.gl/photos/GptsavpYwVYXBbYE6
Matthew nagyon izgult, hogy nekem tetsszen, már előtte egész héten másról sem beszélt, ott meg bőszen forgatta mindenhol a térképet (pedig ő aztán nagyon ismerős) és bármerre mentünk, mindig mondta: Óh, ezt fogod szeretni. :)
És hazafelé beültünk és gyorsan megkérdezte, Berni, a Legoland az jó volt??

mutatom a kedvencemet, ezek itt nem mi vagyunk, de nagy buli volt, kényelmesen csónakázgatsz, aztán egyszercsak százhússzal bele a vízbe:
https://www.youtube.com/watch?v=bEUfNX1p44c

Ja, és a lényeg: úgy megbotránkoztam a shopban a lányosított (!) kalózkardon, hogy kaptam egyet emlékbe.
Rózsaszín, halálfejes, szívecske van rajta és egy nagy darab rubint is ragyog.