Mamma Mia


Kedden egy újabb kívánságot sikerült kipipálni, eljutottam végre a Mamma Mia-ra, J-vel voltunk, előtte ettünk egy jót, aztán jött a színház.

https://www.youtube.com/watch?v=D32x3Y6_Sbw

Nagyon szeretem ezeket a dalokat, a filmet is nagyon, meg is van és rövid időn belül ezt annak idején háromszor néztem meg a moziban, ami nem igazán jellemző amúgy. :)

Pesten is láttam, és itt is akartam. :)
Nagyon jól szórakoztunk, élt a darab, a második rész főleg, de valahogy mégis kicsit gyenguska volt, a díszlet nyomában sincs a pesti előadásnak, a jelmezes szerintem meg az angol sziget-időjárásból indult ki, mert hogy  a görögök ennyien nem járnak hosszú nadrágban, az biztos.

És további nagy talány, hogy vajon a Sky (a srác) miért nem tudja sehol elénekelni az az egyetlen fél dalt egyik országban sem?! Na jó, kettőből tudok kiindulni. Nagyon -nagyon gyenge volt, szinte fájt.
Sophie sem volt túl ártatlanka, Donna jó volt, meg a másik két 'csaj' is, meg az apukák is :)