Lara Fabian Live in London | 15 March 2017

Na jó, nem ment tovább, megadtam magam... Megvettem a jegyet. Három napja, amikor csak minimális lehetőségem is volt, Lara Fabian-t hallgattam hosszú idő után újra. És folyton nekem jött a Facebook-on a hirdetés, már azt is kiikszeltem, hogy 'nem érdekel', vagyis beikszeltem. És máskor szoktam tudni olvasni is vele, vagy mellette, de ma először nem ment. Holnapután-után van a koncert. Vajon mennyi esélye lehet, hogy van még jegy. Félredobtam a könyvet, amiből pedig márcsak harminc oldal van hátra, mentem egy kört a házban, hogy ugyebár lesz valaki itthon szerda este a mocsótákkal, és rákerestem a jegyárusító oldalra. Még mindig volt jegy. Az egyik weblap szerint márcsak 98 jegy és éppen 138-an is gondolkoztak, náluk már nem is volt a legolcsóbb jegy. Rákerestem még másik kettő oldalra, az egyik épp le volt fagyva, a másikon viszont szerencsém volt. Onnantól 3 mp alatt jegytulajdonos lettem. Majd kispórolom utólag, de az élmény örökre az enyém lesz. :))


Őszintén szólva egy ideje már rá-ránéztem, hogy hogy lehet, hogy még mindig van jegy? Kicsit bosszantott is, hogy ez a poshadt angol közönség úgy tűnik csak Adele-t ismeri el énekesnőként - ok, hogy hazai, de na! - aki már több mint egy éve turnézik az új - és valószínűleg utolsó lemezével - és az utolsó nagy londoni koncertre, ami a Wembley-ben lesz nem győznek újabb és újabb dátumokat találni, már 4 nap is megtölti a Wembleyt, hogy lehet, hogy több mint fél év alatt sem sikerült eladni egy LF-koncertre a jegyeket. Hát én most már jól alszom, megcselekedtem... :))