Jonas köhög

A héten iskolai szünet van, mindennél korábban felkelt minden gyerek, hétfő is van, minden van és csak arra tudtam gondolni, oké-oké, este koncert és Jonas és nekem az én kis előrehozott névnapom.

Aztán megkaptam az e-mailt, hogy a köszöntőm épp brochitis-es és aztán leültem és csak hosszan ültem, mert csak az járt a fejemben, hogy nem, nem hiszem el.
/a Facebookon már kint volt korábban - tegnap éjjel, de fáradt voltam, és nem is néztem akkor már, de talán jobb is, mindegy, a lényegen nem változtat./
És nem nagyon hiszem, hogy pótolni fogják, ezek az események nagyon sokkal korábban vannak lekötve és leszervezve, szóval nyilván leírják, mert reménykedni lehet, de igazából...

Szóval így maradnak az orchideák szombatra, remélem legalább mind kinyílik addig.

Jonas Kaufmann - 13th February 2017 19:30

Jonas deeply regrets that because he has bronchitis this concert is cancelled. In due course we hope to reschedule this concert to a future date.