Hamleys

Egy ismerősöm írta a F-falán, és nehezen állom meg, hogy ne írjam oda, hogy szerencséje, hogy magát vitte és nem gyerekkel ment, mert úgy már nem olyan szórakoztató, ezért írom ezt ide. :)

A Hamleys, amiről ott ír - és én mindjárt ide is másolom - egy négy, de lehet, hogy ötemeletes játékáruház. Puccos és flancos. És kiborító. :))
Azt hiszem kétszer vagy háromszor bírtam ki gyerekkel, utána közöltem, hogy Én Ide SOHATÖBBET. Mert hogy azt történik, hogy annyi, bocs, ANNYI a játék és a minden, hogy a gyerek sokkot kap, végig akarja járni az egészet és nem tud választani. Nem is lehet. És topog, mert azt sem tudja, mit akar. Szóval a Hamleys már olyan, mint az uszoda, oda nem vagyok hajlandó Sámuelékkel menni. :)
Egyébként gyönyörű és gyerekként ugyanolyan lehet, mint a Nyugatinál lévő nagy Alexandra nekem... :)

"Hamleys jatekbolt megnyitásánál édesebb dolgot azt hiszem nem nagyon láttam mostanában. Nyitás előtt 15 perccel rengeteg gyerek és szülő, 9:58kor megjelenik egy srác aki közli, hogy addig ki sem jön, amíg mindenki nek kiabálja, hogy jó reggelt. Mindenki együtt kiabál. Majd megjelenik a hatalmas plüssmackó, aki kiválaszt egy gyereket, hogy a hatalmas csengővel megnyitjassa a boltot. Természetesen tíztől visszaszamolva kell segíteni neki :) újra gyereknek éreztem magam " https://www.facebook.com/ninett.berta?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf