Re: névnap

Na, nem úgy lesz a névnap, ahogy reggel írtam. :)

Semmiféle orchidea meg botanikus kert, HANEM: Jonas Kaufmann. :))

Talán már két hónapja is van, hogy azt lesem, hogy vajon a februári londoni látogatásán hogy lehetne elkapni Jonas-t, de úgy elfogytak a jegyek, mint a csuda! Egy darabig volt néhány jegy, de annyira sokért, hogy azt nem lehetett volna kifizetni.
De valahogy nem tudtam feladni (anno így voltam Josh Groban  Royal A. H-os koncertjével is)

Nem tudom miért, de azóta 3-4 naponta valahogy mindig megszoktam nézni, hogy hátha, hátha tettek be még széket, vagy megnőtt a terem, vagy a csuda tudja, de hátha van nekem ott egy hely, és stb stb..

És figyeljetek, mert lett jegy! :)) Pontosan egy darab jegy volt az előbb eladó. És nem is horrorisztikus áron, hanem szimpla csillárjegyáron.

Áh, mennyei boldogság, lett NEKEM jegy, hogy ott legyek, hogy lássam, hogy halljam. :)
Szóval idén ez a névnapi ajándékom magamnak. Igaz, hogy nem pont a napján, de Vele töltöm a névnapomat, és most nem a Youtube-on! :))