Hozzám is jött :)

Na jó, ha mindent így ki tudnék nyivákolni, még a végén sikeres lennék. :)

Az történt, hogy este hat körül mindenhonnan hideget éreztem a házban, ezért elindultam, hogy behúzzak minden függönyt meg egyebet és ahogy kinéztem az egyik ablakon, konkrétan nem akartam hinni a szememnek. :) Csupa pihe-puha fehérség mindenhol, pedig négykor még a gyerekek ronggyá ázottan jöttek haza az iskolából. Körbefutottam, kiugrasztottam őket, pedig még vacsora előtt voltunk és gyorsan magunkra kapkodtunk valami ruhát és kimentünk a hóba sötétben! :)

Mert ha valamit megtanultam ebben az országban ezzel az időjárással, az az, hogy ha süt a nap, menni kell ki, mert ki tudja mikor lesz ilyen legközelebb, és a hónál pedig nem volt mit várni, mert reggelre valószínűleg odalesz, vagy még előbb (remélem nem). Szóval ez, ennyi jutott most, de nagyon-nagyon örülök! :)

Gyorsan összetákoltunk két hóembert, meg néhány fekvő angyalt, mindenkiből folyt a víz (mert nincs hóálló hacuka - mert minek), és én ma nem húzom be  a függönyömet, felvigyázok. :)