Kreálmány

Nos, két karácsonyi ajtódísszel bővül a kreálmányok tára. :)

Úgy alakult, hogy J valakinek büszkélkedett, hogy milyen jó, milyen szép ajtódíszünk van... Khm... Az utálatos magyalból és néhány gömbből a karácsonyfáról. Igazán tényleg szép és nagyon jól mutat a sötétbarna ajtón, pénzbe se került, stb... (és nekem egy hét után is sebhelyes a kezem); erre az illető felbuzdult, hogy neki is kell.
Elsőre azt mondtam, hogy én ebből a francból SOHA többet nem csinálok, tényleg nagyon egy fájdalmas dolog. Aki már dolgozott fenyővel, vagy főleg ezüstfenyővel, az tudja miről beszélek, és azt az érzést fel kell szorozni sokkal, mert a fenyőnél tudsz ellenfogni (alulról, másik irány, stb), de a magyal télre hihetetlenül kemény és nagyon bántó. Tartottam magam egy napig és azt mondtam, hogy szívesen csinálok ajtódíszt, de nem magyalból. Az illető megörült, és azt mondta, hogyha valami nemcsak egy télen tartana, még jobb lenne. Mondtam oké, kell egy kis anyagköltség és meglesz.
Nos, hétvégén elmentem és vettem pár gömböt (egy doboznyit, 55 db-osat, felére leárazva), találtam műfenyős girlandot (és még égősor is van rajta), a piacon pár méter szalagot és megalkottam ezt:


Az alap egy tisztítóból kapott drót vállfa meghajlítva. Itt nem látszik, hogy világít és nem is lett túl jó a kép, de élőben, komolyan mondom, gyönyörű. :) És hatalmas.
Nem olyan könnyű itt alapanyagokat találni, mert bár van hobby bolt, de kevés és csak pár helyen és a nagy áruházak közelében. Kicsi mütyürkéket nem nagyon lehet kapni. Főleg nehéz, hogy koszorú alap sincs, mert itt nem nagyon dívik az adventi koszorú, az ajtódíszeket meg egy az egyben lehet megvenni, nem kevés pénzért.


Aztán maradt pár gömb, meg kicsit megtéptem a girlandot, ugye selejtet nem termelünk, tehát a maradékból összedobtam egy ilyet is: