Karácsonyi műsorok

Az iskoláról nem mondhatnám, hogy elaprózza a dolgokat, mindent csinálnak, de valahogy korábban az volt a benyomásom, hogy nagyobb a füstje, mint a ...

NA, DE most! :)
Azt már meséltem, hogy aggódtam a Matthew karácsonyi műsora miatt, mert neve nem volt a királynak, csak king2-ként tanultuk a szöveget (2*1 mondat), de oltárira örültem, hogy már nem teve lesz a gyerek. :)
Na, a héten aztán megtudtam a valóságot!

Szerda este a templomban ültünk, mert egy jótékonysági esten az ő évfolyamuk is énekelt, az egyik édes dalt már egy ideje hallgatom és nagyon megszerettem, mert ezt reggeli közben mindig elénekelte. A templomban is ez volt, az orgonista lekísérte őket zongorán, hát, komolyan, nagyon szép volt. Persze, bőgtem. Rémes vagyok. :)
Mutatom: https://www.youtube.com/watch?v=AHLVM4MJgmo
Nagyon szép dal és képzeljetek el egy kupac 6-7 éves kis cérnahangú kisfiút és kislányt. Nagyon szép volt. Az est többi részében kínlódtunk, mert volt egy sztárjelölt felnőtt énekes, aki azt hitte, nagyon kell bizonyítson ott - hát mondjuk, nem ártott volna - de, alig vártam, hogy vége legyen. A végén a Holy night-ot megbocsáthatatlanul elrontotta.
 Meg persze az anglikán templom (ami amúgy szép volt) nem épp úgy van díszítve karácsonykor, mint a miénk otthon, de alig várom, hogy újra otthon legyek a Bazilikában, meg a többiben.
Szóval ez volt szerdán. Este fél hétkor, sok kis fáradt picurka kiállítva egy teli templommal szembe, a Matthew állt az első sor középen és majd elaludt és unalmában zsebre vágta a kezét is, jajjjj... De hát úgy látszik a lányok pörögnek és a szoknyát gyűrögetik, a fiúk meg ezt csinálják. :)

Aztán az iskolai előadás:
három másodikas osztály van (ő most 2-as, tavasszal lesz 7 éves és már nulladikos is volt), tehát ez több mint 90 gyereket jelent egy évfolyamon. És van az iskolának egy átlagos (kicsi) méretű tornaterme, ahova ugye ennek a 90 gyereknek a szülője és egyéb tartozékja be kellene férjen, ezért három nap is van karácsonyi műsor (plusz iskolán belül előadják minden osztálynak), ahova gyerekenként két jegy igényelhető. És valahogy el kell magyarázni a hatévesnek, hogy miért nem szerdán és miért nem csütörtökön megyünk, vagy egyiken sem, miért csak pénteken... Őt nem érdekli a két jegy, ő csak szeretne kiintegetni a tömegbe (ennyi jut nekik, mert a műsor után nem lehet velük találkozni a tömeg és a biztonsági akármik miatt). Szóval nekünk is volt két jegyünk és bár vagy meg kéne lepődnöm, vagy inkább nem, vagy nem is tudom, de R átengedte az ő jegyét, így elmehettem a karácsonyi műsorra J-vel. Igazából tök örültem, mert sokat gyakoroltuk a szöveget és nagyon izgultam miatta.
Ott voltunk és újra bőgtem. :) De leginkább izgultam az összes pici miatt. Némelyik már úgy unta (reggel 9.45-kor volt), meg álmos is volt, hogy ült a földön és szopizta az ujját, a többiek nagyon ásítottak, a Matthew-ről a végére lejött a jelmez, mire vége lett a műsornak (egy órás) fokozatosan visszaváltozott a gyerek, az elején még peckesen, királyi lelkülettel, erőteljes lépésekkel bevonult a bíbor palástjában és a cilinderes koronájában, és mire vége volt már semmi nem volt rajta ezekből.
Képeket nem mutathatok, mert mind a két helyen nagyon hangsúlyozták, hogy semmi esetre sem és sehol ne bukkanjanak fel a képek. Vigyázzunk a gyerekek biztonságára. Megértem. Rohadt egy világ.

Szóval a bevonuláskor csak úgy jöttek az állatok! Jelzésértékű (nagyon ötletes) jelmezekkel jöttek a bárányok, szamarak, tevék, stb... Tényleg édes egy valami volt, nagyon cuki és dallamos dalokkal.
Most végre megnéztem, hogy mi ez, és most jöttem rá, hogy na, musical-előadás volt. :)

És találtam egy weblapot, ahol a 'song'-oknál (dalok) bele tudtok hallgatni:
Nekem mindegyik nagyon tetszik, tényleg hallgassatok bele.


Nagyon kedves egy óránk volt, Alexnak és a teljes felső tagozatnak hétfőn este lesz a karácsonyi koncert este hétkor az iskolaudvaron. Vinni kellett egy boát (karácsonyfadísz) és mindenkinél gyertya lesz. Hát, remélem, hogy nem gyújtják fel egymást.