Mégis

Úgy döntöttem, hogy amíg az adatforgalom és a mondandó bírja,esténként adok egy kis szösszenetet. :)

Ma,fura de még mindig ugyanaz a nap (bár éjjel negyed egy van már)van, 2-kor útnak indultam,és négykor már a szeretett reptéri hangulatot ittam magamba. Még mindig reptéri dolgozó akarok lenni, igaz,hogy a repülést vacakul bírom (igaz,csak a landolást,de az épp elég), de földi személyzet még lehetek tehát muszáj tovább gyúrni az angolt.

Igaz,hogy a reptérre tartva negyven percet dekkoltam az állomáson,amiből tizenöt a jegypénztárban volt mert egy nő úgy feltartotta a sort,hogy a harmadik vonatot rudtam elérni.

Persze a gép megint késett,bár most szokatlanul nagyon sokat,annyira túlterhelt Gatwick (is),hogy szerintem hamarosan az angolok összedobnak egy újabb repteret. A gép is szép új volt,új design,stb.
Erős turbulencia meg minden volt,és a fél tíz helyett majdnem háromnegyed tizenegykor landoltunk,ami érdekessé tette a hazajutást,de még érdekesebb lett volna ha Okoskám nem ilyen ügyes. :) prímán produkálta a menetrendeket,és olyan penge voltam,még a turistát is eligazítottam közben.

Szóval éjfél előtt Megérkeztem. És most valahogy aludni kéne,elég sok a tervem holnapra, aztán meglátjuk, hogy mi fér bele.