Leigh

Leigh a kedvenc ismerős anyuka az egész környéken. Mindig volt egy kedves mosolya, egy kérdése, és még a gyereke is normális. Ő volt az első, aki kérte, hogy csináljak neki adventi naptárt és jól meg is fizette. Nagyon bírom -bírtam, mert hogy augusztusban elköltöztek - Cornwall-ba... Érdekes, ugye? :) De itt még nincs vége, még a költözés után visszajöttek két hétvégére is, az elsőn épp akkor, amikor szülinapom volt, előtte pár nappal kisült, hogy egynapon születtünk. Neki, muszáj volt csinálnom egy világlegjobbcsokitortáját.
Úgy örült neki, hogy a rákövetkező héten hozott nekem egy ilyen csodálatosat - egyik hétvégén sem voltam itthon, azóta írtam neki, ő is írt, van egy meghívásom - családtól függetlenül (is) Cornwallba.


Nagyon sajnálom, hogy elköltözött, azóta többször is körbenéztem az iskola udvaron, de sehol sem találtam...