Diótörő

No lám, mibe (is) bukkantam kedden, naná, hogy a nyári napsütésben egy karácsonyi shopba. :)
Akkor még 138-at kellett aludni karácsonyig, ez persze már kevesebb.





És egy pasas volt az eladó, végig az a kérdés volt bennem, hogy vajon hogy nem hányja el itt magát...? :) De persze nem kérdeztem meg, és elmondom, hogy a boltban gyakorlatilag tolongás volt. Szerintem annyira idegen dolog karácsonyba botlani nyáron, hogy valami kisül az emberi agyban és nem lehet nem bemenni.
Ja, bemenni és venni két újabb darabot, mert ugye nagyon kellett :)  és kell majd az emlék, hogy jé, ezt ott vettem... :)
A Diótörő figura mindig olyan mogorva, de annyira kedves emlék nekem a meséből készült musical, hogy már ideje volt vennem egy ilyen díszt. :)
(A karácsonyfa egyébként áll a lábán, de úgy nem tudtam volna őket együtt lefotózni.)