Chartwell


Ma végre újra eljutottam Chartwell-be, négy év után (szinte napra pontosan). :)

A korábbi poszt és képek:
http://bernoblogja.blogspot.co.uk/2012/08/chartwell.html

Ezt most én is elolvastam - milyen gáz, magamat olvasom :) , és gyakorlatilag ugyanezt tudnám írni. Bár már egyre többet tudok meg erről a Winstonról, kezd összeállni a kép. Szeretett ott lakni nagyon, valahol kint volt egy idézet, aminek az volt a lényege, minden nap, amit távol tölt Chartwell-től, elvesztegetett idő.
Belülről nagyon klassz ez a ház, tudnék ott élni. :) A fenti kilátástól konkrétan elállt a szavam, íme az egyik ilyen pillanat:

Szerencsém volt nagyon, mert egészen kitisztult az idő és nagyon szép volt minden. Teljesen lenyűgözött újra  a kilátás. Remek kiállítás volt újra Churchill-ről, informatív és gazdag is.

A virágoskertek is egészen szépek még mindig és most csak két bokornyi rózsát találtam (Royal William és Gold), aminek illata is volt. Nem is értem, otthon nálunk minden rózsa illatos... Viszont a levendula mintha folyton nyílna ebben az országban, ahogy a napraforgó is.






A mai képeket itt találjátok (nem túl élesek, vagy nem annyira nem tudom milyenek, mert 'csak' Okoska volt nálam):
https://photos.google.com/u/1/share/AF1QipMVGX7JPRtKoX2t3iCCkXO_alXKdPXPu72yhUgsez0qO39dPGdjjj9M5pvUmlR9rA?key=TE9YR1JLb0pMY1lvUnVodW1RV0hIbVlBY1VSc053
Ja és nagyon vicces, szereztem egy ilyet:

Mivel a tagságom most indult és ez volt az első vizitációm, már van is benne egy bélyegző és 30 látogatás után -bárhol  National Trust helyeken - kérhetek tanúsítványt - hát, meglátjuk, hogy sikerül-e és hogy milyen lesz. :) Mindenesetre érdekes kihívás, nem igaz? :)


/A képek között találtok majd egy fagyis képet, nem kell túlgondolni, egyedül voltam, de a két gombócos fagyis kétszer egy gombócként adták :)/