Ajándék nekem

Többnyire vegyes anyagokból készültem vagy készültünk a tanárommal a nyelvvizsgára, de az utolsó etapban előállt egy új könyvvel, ami bár elég régi kiadás, de hamar beláttam, hogy nagyon-nagyon igaza van-volt. :)
A nyelvvizsga után is folytattuk a könyvet, ami kicsit az én szintem fölött (és a középfokú nyelvvizsga követelmény felett is) van, ezért jobban kell kapaszkodni, de úgy tűnt, bevált. :)

Persze már rég nem lehetett kapni a könyvet, ezért az övét másolgatta, vagyis neki is csak másolata volt, mígnem múlt csütörtökön ajándékot hozott. :)


Máshol tanít most nyáron, mint amúgy és rászabadították egy szekrényre, amiben ezer éves könyveket tároltak és igazából kidobálni szánták. Addig túrta a szekrényt, amíg neki lett egy teljes garnitúrája ebből, sőt az igazi gyakorlós könyvből, nem a tananyagosból duplát talált, és ezt nekem adta. :)