A nap koppanása

Ma reggel (de lehet, hogy már tegnap történt, nem is emlékszem pontosan) leáldozott a tudás, szembesülni kellett azzal, hogy hiába a sok kínlódás és lemondás, az éjszakákba nyúló tanulás és görcsölés, a tudás nem nálam van. Íme egy párbeszéd:

M(atthew): Berni, ki az okosabb, te vagy a Daddy?
/rögtön tudtam volna mondani a választ, de ugye mégiscsak az apja... :)) /
B(erni): Szerinted?
Huncutul villan az összes zöld szeme, de aztán így folytatja: Szerintem a Daddy!

kopp-kopp-kopp... igyekszem nem igazán besértődni, ezért csak ennyit kérdezek: Miből gondolod?

Hát, mert a Daddy tudja, hogy  a Luke Skywalker az jó vagy rossz-e?! - vágja oda büszkén a büdös kölök! :)

Azt nem akartam tőle kérdezni, hogy ugyan honnan tudja, hogy nem tudom ... :) Sosem kérdezte... Na, nem mintha, tudta volna, de őszintén - nem is érdekel. Még most sem. Még akkor sem, ha most páran azt mondjátok erre, hogy hiszen ezt mindenki tudja. Lehet, én nem tudom, és tényleg nem érdekel.

És azért a kis büdös folytatja tovább, hogy biztos, hogy az apja az okosabb, mert ő többet járt iskolába. Hm, nem akartam lerombolni a gyerekben a sok tablet-idővel megvásárolt apaképet, ráadásul ha valamiben egészen biztos vagyok, akkor ebben igen, hogy ez tutira nincs így; ezért inkább azt mondtam neki, hogy szerintem a Mamit se hagyjuk ki az összehasonlításból, mert elég jó helyen lenne úgy amúgy... :) És ő még Luke-ot is ismerné :)