Vas megye gyermeke :)

: Király Gábor
http://www.origo.hu/foci-eb-2016/magyarok/20160619-ezert-mindenki-kedvenc-kapusa-kiraly-gabor.html

Tegnap délután békésen merültem alá a Szívek szállodája sokadik részének amikor egy csokimaszatos kissrác befutott-bevágódott a szobámba és alig kapott levegőt az izgatottságtól és alig tudtam kiszedni a sok beszédből, hogy menjek gyorsan, mert épp Magyarország-meccs megy lent a tévében. Már épp a végefelé járt a meccs, Robert a kopasz fejét tépte izgalmában, Matt nem kapott levegőt, Alex passzívan tabletozott, J is nézte, bár szerintem gőze nincs a témához. 
Én pedig lazán odavetettem pár dolgot -infot Királyról, épp felismertem Dzsudzsákot és szemmel kerestem Gerát. :) És közben felfaltam fél doboz brownie-t, a gyerekek odébbálltak, a meccs döntetlen lett. :)

És újra eszembe jutott az az idő, amikor még volt egy mindentudó spirálfüzetem minden Fradi és Válogatott meccsről... :)

És kell nekem egy póló. :)