Mo. - 10. nap - június 3. péntek

Kora délelőtt feladok nagyon sok rejtvényt, nem is épp a nyerések miatt, hanem csak úgy, valahogy olyan jó dolog beküldeni néhány megoldást. :) Csinál még valaki ilyet rajtam és a keresztanyámon kívül? :)

Aztán előkapom a varrógépet és majd a közelgő Anna-napra ajándékul kicsinosítom a teraszunkat.
Szombathelyen szereztem az anyagot és már hiányzott, hogy valami igazán kreatív dolgot csinálhassak. Jó levegőn, a teraszon órákat töltöttem így el.

Szerintem igazán szép lett. :)


És úgy gondolom, igazán szerencse, hogy éppen van színben passzoló rózsánk az udvarban. :)



Délután még foglalatoskodom a virágok körül, aztán vendégek jönnek öt körül egy lavórnyi isteni madártejjel. :))) Nem győzöm enni egész este, Isten áldon érte PB! :) 
És újabb remek alkalom újra előszedni a diplomámat és kicsit mutogatni és újra megsimizni.... ;)

Végre megjön az eső is - bár nagyon kevés -, és megnézek két rész Hawaii Five O-t, mert egyik csatornán épp megy, hát nem hagyjuk ki ugye a kedvenceket...

A Virtuózok döntőbe is belenézek, épp odakapcsoltam, amikor egy kisangyal káprázatosan játszott fuvolán.
Holozsai Eszternek hívják, most a youtube-ról fogok is linkelni belőle egy kicsit. Nézzétek meg, fantasztikus, és örülök nagyon, hogy mindig vannak újabb és újabb tehetségek és céltudatos kisemberkék és támogató szülők. Örülök, hogy nem minden gyerek lesz tablet és wifi gyerek, talán van még remény. :)

Zenét tanuló gyerek voltam, tehát tudom, mi munka van benne, és bár én csak tényleg a kötelező minimum szinten voltam, elképzelni sem tudom mennyit kell ez és a többi gyerek gyakoroljon egy ilyen előadáshoz és hozzá a zenekar!