Kastély


Íme, az egyik kedvenc épületem. Ki találja ki, hogy hol van? Aha, Bögöte - Vas megye - Magyarország. :)
És gyakorlatilag a fél gyerekkoromat ott töltöttem. :) Jó, mi? Szerintem is. Annak idején ugyanis a TSZ-irodák kaptak itt helyet és az anyukám ott dolgozott, volt egy kicsi irodája és nagyon-nagy villanyírógépe, teljesen odavoltam. Az összes irodásnéniért odavoltam, az irodaszer raktár a kedvenc helyem volt, mindig örömmel kaptam egy új kockás füzetet. :) Vagy új indigót! wov, imádtam! Szóval csodálatos volt ott járkálni gyerekfejjel, a fejem fölötti magasságban voltak a kilincsek, isteni széles csigalépcső vezetett fel, a parkettán és a kövön csak úgy kopogott anyám magassarkúja, és az egész olyan káprázatos volt, nagyon jó rá visszagondolni. Mindig nagyon csendben voltam, mert úgy örültem, hogy ott lehetek, és sokat voltam ott. Kopácsolhattam a mechanikus írógépen, és közben mindig beszorult egy-egy ujjam a billentyűk közé, szerettem, ahogy sorváltásnál csengetett a cucc. Óh, és a nagy ünnep az volt, ha valamit sokszorosítani kellett és mentünk stencilezni... Na, az aztán tényleg őrületes volt. :)

Most mindez már (külföldi) magánkézben van és mindig odanézek, amikor elmegyek előtte, nagyon jó lenne, ha igazán jó kezekbe kerülne és valami szépséges élete lehetne.


Ugyebár, aki most jól olvas, néhány dolgon felkaphatja a fejét, hiszen a mai napig imádok új füzetet kapni és minden papírboltba muszáj bemennem... :)
Annak idején az irodai papírírószer-ellátmány intézését semmi szín alatt át nem engedtem volna másnak... :)
A gépelés vonz már millió éve és a fénymásolók is. :)

http://www.kastelyok.com/adatlap.php?details=805
http://www.muemlekem.hu/muemlek?id=8823