Ketchup

Tudom, tudom, állítólag minden kisgyerek szereti a ketchupot. Mégis már kétkedem, mert túl azon, hogy én nem emlékszem gyerekkoromból, hogy én mindenre ezt nyomtam volna, később néhányan a rokonságból már kezdték ezt űzni, mégis bizton állítom, hogy ami ketchupot a Matthew magába tud(na) nyomni, az már messze értékhatár feletti. :)

Így aztán nem tudtam megállni, hogy a karácsonyra ne kapjon egyet becsomagolva a 'Télapótól'...
íme, persze mindenki röhögött karácsony reggel, még ő is, bár fordult egyet a konyhában és áthúzta az ő nevét és ráírta, hogy: MUM, pedig az anyját még az életben nem láttam ketchupot enni. :)



Mindenre és mindenhez tud ketchupot enni. És persze mindig marad a tányéron, de képes (lenne) azt üresen is megenni, vagy simán megmártogatja benne a csemegeuborkát is. De láttam már ketchupba tunkolt vitamint is. Rémes. :)