:)

http://www.konyvjelzomagazin.hu/hir/autoszerelok-jatsszak-el-a-vilaghiru-festmenyeket--rendkivuli-fotok

Erről most az jutott eszembe, amikor sok évvel ezelőtt beindítottuk az Egyetemen a Lelkigondozó képzést, számos megbeszélés volt előtte, hiszen valahogy meg kellett tölteni a tantervet, a szakalapítást realizálni kellett, a közben felvetődő kérdésekre adandó válaszokról nem is beszélve. Volt mit csinálni és szervezni is bőven, azt a két évet, amit abban töltöttem, szerettem nagyon. Akkor még helyileg a TF-en laktunk, és hát mindig máshol voltak a megbeszélések. Persze mindig ki kellett plakátolni a bejárathoz, hogy hol lesz a 'lelkigondozói megbeszélés', időponttal, teremmel megjelölve. Aztán utána - ha nem felejtettem el letépkedni- a plakát landolt a kukában.

Egyszercsak, az éves leltár közeledtével a régi épület alagsorában jártam, ott lakott a leltáros asszonyság meg minden kiszolgáló, ellátó egység, az asztalostól a lakatosig mindenki. Épp megyek a folyosón, amikor az asztalos műhely ajtaján megláttam a megszerzett plakátot... :)))