Art club

Ma megtartottam az első kézműves szakkört itthon, ahogy mostantól minden szerdán 4-5-ig.

Az úgy kezdődött, hogy Matthew minden csütörtökön járt ilyenre, nagyon szerette, sokat ügyesedett és rajongott a tanító néniért. ;)

Aztán  januárban variáltak az iskolában és átkerült a club keddre, de olyankor teniszre járunk.

A gyerek csak szomorkodott és szomorkodott. Pár nap múlva azt mondta, hogy ő fog szólni az iskolában hogy cseréljék vissza csütörtökre. Szólt is, de nem cserélhető el - nyilván...
Aztán már a teniszre se akart menni, pedig szereti meg ügyes is. 
Nem bírtam tovább, egy reggelinél azt mondtam neki: Tudod mit, csinálok én neked itthon art club-ot ha szeretnéd! - Szerette volna... :)

Így aztán ma volt az első szerda, nagyon kezdtem már izgulni, hogy mivel is kezdjünk, azt ígértem nekik, hogy mindig kettőből lehet választani, hogy melyikhez lenne kedvük, vagy akár mindkettőhöz.

Azt találtam ki, hogy az elején kicsit mindig rajzolunk, vagy hasonló ügyességi dolgot csinálunk. Ma egy rajzolással kezdtük, szerencsére már vannak ilyen lépésről-lépésre rajzolgatók, íme:

A lilát én másoltam a könyvből, a narancssárgát Matt rajzolta, a fekete pedig Alexé.

Aztán olyat kellett kitalálnom, amivel nagyjából biztosra lehetett menni, a repülőket mindig imádják, Alexé a zöld, a kék a kicsié, a cápa (a szájából lifeg ki egy szürke hal és direkt feketék a fogai), a sárga hal az enyém, annak a szájából folyik ki a víz és amúgy megevett egy hajót. :)
A halak csipeszen vannak, tehát ahogy nyílik a csipesz, úgy tátja a száját. :)


Mutatom a prototípusokat.