Tökéletes nap

Ahogy vannak napok, amikor nem jó töltéssel azt mondjuk, hogy minden össze jön, a mai-naptárilag tegnapi - napra azt kell mondjam, hogy vannak olyanok is, amikor a jó dolgok is össze tudnak jönni.

Lássuk, hogy ebben az évben december 1-je miért lehetett ilyen. Kezdjük ott, hogy reggel J el tudta vinni a gyerekeket az iskolába, így én fél 10 helyett pengén 9-kor már a gép előtt ültem és kattogtam Adele weblapján. Az eredményt ugye tudjuk, megvan a jegy. :) Igaz, hogy eredetileg kabátot akartam venni magamnak karácsonyra, de ez van. :))

Aztán jól sikerült a vacsora előállítása - :) , teniszre nem kellett kutyagolni, mert J ki tudott dobni, majd az állomásra is, igaz, hogy itt volt egy kis kötelező rossz, mert sokat kellett várni a vonatra, mert törölték, amelyikkel menni akartam - dehát legyen, ennyi beáldozhatok a napi örömökért. :)

Aztán ott van az, hogy életem legjobb koncertélményét élhettem át.




Aztán jött még egy kis hazai ajándék, ami már karácsonyi ajándék, és hát mit mondjak, minden részlete tökéletes. Egy kis olvasmány (bizony, az ott Homonnay Zsoci), egy kis nasi, aztán egy kis hozzájárulás Adele koncertjéhez :), és a vadiúj Havasi koncert dvd, ami épp, hogy pár napja jelent meg.



Csak hálát adni tudok ezért a napért...