Filmek

A Topánkán szerepelt, hogy összeírom a kedvenc 35 filmemet, és újranézegetem őket. Aztán ez a lista is nehezebb lett, mint gondoltam. Mert láttam jó filmeket, van amit szeretek mindig újranézni, de némelyik elég nagy limonádé, és aztán akkor mi van? :)

Szóval nem is lett teljes a lista, de sebaj, mert így nincs eldöntve még, hogy melyikek a kedvencek, lehet tovább válogatni, hozzáírni, lehúzni.
De azért mutatom, hogy most mi a helyzet (nem fontossági sorrendben):

1. Boldogító talán
2. 27 idegen igen
3. Ausztrália
4. Ház a tónál
5. Szívek szállodája
6. Bridget Jones 1,2.
7. A szív bajnokai
8. Szeretet szimfóniája
9. Neveletlen hercegnő 1, 2
10. Két hét múlva örökké
11. Holiday
12. Én és a hercegem 1, 2, 3,
13. A szerelem hálójában
14. Kedves John
15. Büszkeség és balítélet (BBC)
16. Menyasszonyt karácsonyra
17. Szerencsecsillag
18. Férjhez mész mert azt mondtam
19. Lagzirandi
20. Downton Abbey (összes)
21. Levelek Júliának
22. Az ördög Prada-t visel
23. Igazából szerelem
24. Távol a világ zajától
25. A bíró
26. Banks Úr megmentése
27. Egy nap
28. Mindenütt nő
29. Miért éppen Minnesota?
30. Időnként egy-egy sorozat, pl. Hegyi doktor, Szomszédok, hotelos filmek, Grace Klinika, Cobra 11, JAG, stb,