25

Hm, kedvem lenne odaírni, hogy lehet, hogy van már 4G, de hogy Bögötén még mindig meg kell találni azt a fotelt, ahonnan az SMS elmegy, és akkor még nem is akartam felcsatlakozni a mobil nettel. Vagy anyámmal csak úgy tudtam rendesen mobilon beszélni, hogy ki kellett álljon a kamra lépcsőre - azóta persze lehet, hogy jobb a helyzet, de ez nem olyan régen volt.
Vagy ahogy egy ismerősöm mondta, nála meg a muskátlis ládánál van térerő az ablakban. :)

De a 25 azt is mutatja, hogy öregszem, mert emlékszem arra az időre, amikor még nem volt otthon madzagos telefonunk sem, vagy amikor megvettem a legelső mobilomat. Pedig sokáig elleneztem, hogy nekem, aztán biztosan nem lesz... ;) Okoskának is ellenálltam egy ideig, aztán... :)

Történelmi áttekintés a T-Mobile-tól:
https://www.facebook.com/TelekomHU/photos/p.10153700575567996/10153700575567996/?type=3&theater