Újrafotózni

Ez nekem még mindig annyira tetszik, hogy meg fogom otthon csinálni a tesóimmal, nálamnál jobban csak ők utálnak fényképen lenni, biztos gyerekkori defekt lesz ez. :)
De valamelyik sógorasszony csak besegít... :)

http://lajk.hu/2015/07/06/felnottkent-fotoztak-ujra-a-gyerekkori-kepeiket/

Van egy emlékezetes közös képünk, az nagyon előttem van, én állok középen, ők meg kétoldalt, szerintem épp a bucsuban kapott puskákkal. A kép puskamentes lesz, maximum illusztrálva.
Mindenki hunyorog, mert a szemünkbe sütött a nap, én talán még vakarózok is, mert bökött a harisnyám, de a lényeg, hogy szoknyában voltam és fapapucsban, nyilván. :)
Van egy másik emlékezetes is, az ráadásul még fekete-fehér, ott pedig az új bőrfocijukkal dagadnak, nem is értem, én mit kerestem a képen. :)

Szilveszterig ezt leszállítom nektek, ez tuti, a gyerekkorit mindenképp. :)