Távol a világ zajától (Far From The Madding Crowd)

Íme, mutatom, mit csináltam az elmúlt két órában...



Batsheba (Carey Mulligan) független, erős, önfejű és nagyon szép. Nem csoda, hogy aki látja, beleszeret. És az sem csoda, hogy ő maga nem tud választani az érte versengő férfiak között.

Először Gabrielt (Matthias Schoenaerts), a birkapásztort bűvöli el, és bár kölcsönösnek tűnik köztük a vonzalom, a nő nemet mond a házassági ajánlatra. De szerelmével üldözi őt a környék legjobb módú agglegénye, Boldwood is (Michael Sheen). A legvonzóbbnak pedig egy katona, Troy őrmester (Tom Sturridge) tűnik. A választás nehéz: sok megpróbáltatás és öröm; vonzódás, hazugság, féltékenység kell hozzá, hogy Batsheba rájöjjön, ki az, akire igazán szüksége van.

http://www.port.hu/tavol_a_vilag_zajatol_far_from_the_madding_crowd/pls/w/films.film_page?i_film_id=159341





Persze ez 'csak' az előzetes, De...



Mindenféle hétvégém volt, és estefelé nem akaródzott az olvasás sem, nem annyira tetszik, amit most olvasok, de azért sem hagyom abba, de mégsem tudok vele haladni.

A héten kaptam valakitől, aki amúgy elég elkötelezett blogolós :) két filmet is. Mindegyiknek angol címe van, de az egyik elég egyértelmű, a másikba meg legalább ha kicsit is belegondolok, rájöhettem volna, hogy mi az, csak annyira el voltam foglalva, hogy csak gyorsan lementettem.



Aztán eljött az ideje ma este... És még mindig hihetetlen, hogy melyik volt ez a film! :)



Tél óta nekem jött az ajánlója... aztán húsvétkor moziban is láttam az ajánlót, utána mindenhonnan... nyáron bemutatták és nem láthattam, mert ugye nem voltam otthon, itt meg valahogy nem húz a mozi több okból sem, gondoltam, egyszer az enyém lesz... és íme.... pedig már majdnem úgy voltam, hogy akkor legalább elolvasom. :)



Szétríttam magam, mert olyan szép. a képek, a történet, a ZENE, jajj, a végét már háromszor visszatekertem, de mindjárt újra.

Bár mertem remélni, hogy a végén az Igaziság győz, és a csaj végül tényleg azt fogja választani, ami a helyes, de még 7 perccel a film előtt is izgultam, hogy csak na... nagyon szép tényleg és érdekes nagyon a három férfihoz fűződő kapcsolata (akiknek amúgy egyenként is megvan a maguk drámája) és ahogy egymást méregetik, de nem is ilyen egyszerű ez. Nézzétek meg. Ennyi. :)



Persze az ajánló elég rosszul van össze vagdosva, mert a képek egyáltalán nem így jönnek egymás utána, úgyhogy inkább a zene miatt mutatom, meg hogy az elhelyezhetőség érdekében. :)
http://hetediksor.hu/2015/06/11/tavol-a-vilag-zajatol/