Szabadság vár! :)


Na kérem, ez a nap is eljött! :)

Végre én is szabadságon vagyok. Ma délután elmegy az utolsó sokadig vendég is a közel egy hónap után. Csütörtökön távozott a Lány, tegnap elmentek a Sámuelék, ma elmegy újabb három.
Délután még angolórám lesz (meg nem posztolnék képet a mosókonyha=irodám állapotáról), de amúgy kiválóan érzem magam, tegnap este már el is merültem egy kád rózsás habos vízben. :)

Holnaptól vendégem lesz végre :)
És újra igazi turista leszek megint, fogok hozni sok-sok képet, keresztbe-hosszába szeljük Londont, sok hely lesz, ahova én is most megyek először, mert még tartogattam, hogy levizitáljam, de majd most! :)
Persze ki kell még találjam, hogy vajon hova tegyek fel képeket, mert a Picassa megtelt, lehet, hogy kell levennem onann sajnos néhány albumot.

Szóval igen, éljem a szabadság, akkor is, ha ma megint csak 16 fok van és szakad az eső, de nem érdekel. :)